Tänk om.......?

2009-02-08 @ 20:35:55
Yeee.....vad har jag gjort idag egentligen?? Inget märkvärdigt i alla fall. Vakna ganska sent, gav grannens djur mat och vatten, gjort frukost till mig! Men sen då? vad har jag gjort? Jo, såg på tv till halv 2...vem orkar egentligen ta tag i sitt liv? Inte jag! Skolan gör mig så trött...! Jag måste verkligen bli hårdare, men varje gång så blir det svårare! Efter tittandet på tv:n skrev jag på min sommarjobbsansökan.....Och blev färdig med den ikväll! Jippi, det är det jag har hunnit med(Hoppas man kan få ett också)..och samtidigt har jag försökt ladda upp bilderna från festen i onsdags! Jag har inte riktigt fått in alla på facebook, det är omkring 20 kvar, men ni kan ju gå in och kolla på dem som finns där!!! =)

OTH och GG började igen på tv ikväll. Det har man väntat på! I alla fall jag! Så nu blir man klistrad framför det varje söndag nu framöver ett tag!

Naj, nu ska jag sussa, en lång dag väntar imorn..Woohoo!.....not!
Natti natti! ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback