Slut på helg

2009-02-01 @ 21:51:53
Idag är det söndag och det innebär skola imorgon. Det händer ganska roliga saker imorn. T.ex med individuella valet, där jag har textilslöjd och håller på att sticka en mössa..jag tror den kommer bli riktigt bra när den är färdig...Hoppas jag!

Idag gick man upp vid halv 9 tror jag det var....haft svårt att sova, för att jag har blivit jätteförkyld, tät i näsan och det rinner.... Usch, vi gillar inte sånt!!! Sedan läste jag hela körkortsboken idag.....kan ganska mycket i den nu....hoppas att jag kommer klara uppskrivningen som är inom korta dagar! Usch, vad hemst...jag vill verkligen inte vara nervös..och jag vill inte bli sjuk....speciellt eftersom jag känner mig det nu!

Naj, ska sova nu....ska upp tidigt imorn, som vanligt!! woohoo!
Natti natti

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback