26 27 28

2009-02-28 @ 17:36:26
Torsdagen blev lyckad. Jag försov mig lite. Jag hade sagt till mormor att jag skulle komma runt 10, men jag blev lite sen. Fast ändå hann jag med att baka rätt mycket. Jag fick nog ihop 30 chokladmuffins, kärlekmums, 50 korintkakor, 24 bullar och 25 kardemummabullar.

Vid halv 6 ungefär ringer Mikaela och jag, ja, jag sitter med en nybakad bulle inproppad i munnen. Hehe. Hon frågade om jag kunde hämta upp henne på vägen in på stan, så slapp hon gå. Och självklart gjorde jag ju det! Då fick jag ju lite sällskap i bilen.

Vi mötte några av de andra i Gallerian. Där stod det också några killar från Telenor som försökte lura på oss telefoner. Usch naj, jag tänker inte byta tillbaka till det där. Jag undrar om han var lite flörtig?? Naj, nog bara min inbillning. ;)

Det var jättefint i entrén på Borgen, med fina fåtöljer, det var ganska stort. Vi hämtade ut biljetterna, för att sedan gå och äta nånstans....Först hade vi tänkt oss att det skulle bli Max, men sen när vi fick veta att vi kunde äta där, så gjorde vi det istället. Och det var det värt. För det var verkligen jättemysigt.

Bion började halv 9 och när jag kom in i salongen så var det jättefint, men jag måste säga att jag faktiskt blev besviken på stället. Stolarna var kletade med godis och tuggummin hade torkat fast i stolarna. Salongen fick inte vara ren och fräsch i en vecka en. Det är faktiskt lite trist. Varför måste man förstöra sådär? Det är ju bara helt onödigt.

Filmen var jättebra. Alla i salongen hade nog ingen torr kind när man gick därifrån. Jag hade det nästan hela tiden, men vid en viss punkt forsade det ut istället. Det gick bara inte att hålla sig. Men det var rätt skönt att få lätta på bröstet lite.

Efter bion, plockade jag med mig Micko och Denise och skjutsade hem dem. Klockan var kanske runt 11 när jag kom hem, fy tusan vad trött jag var då. Usch bush!

Igår gjorde jag ingenting, eller jo det gjorde jag. Ganska roligt faktiskt. Jag vaknade kanskae runt 9, och jag gick ner och gjorde i ordning frukost och helt plötsligt tänker jag: Jag köpte inget godis igår och jag får inget godis imorn, OCH JAG MÅSTE HA GODIS!!! Så vet ni, klockan var nästan kvart över 9, jag rusar upp på rummet ,byter byxor, och fixar till mig lite, sedan springer jag ner sätter på mig skorna, jacka, mössa och hela rubbet, så tar jag bussen till stan halv 10, bara för att jag är desperat efter godis...Jag kommer till stan runt 10, köper godis och tar bussen hem halv 11. Kort vistelse i stan! Då är man verkligen desperate efter godis. Men efter nu ska jag försöka låta bli!
När jag kom hem lagade jag mat, åt ju ingen frukost så då fick det bli mat på en gång...Efter maten såg jag film....storgrät till en också, usch busch! Jag är så jädrans blödig, men det tycker jag att man får vara ibland.

Idag har jag skrivit lite på engelska arbetet. Typ snart klar. Vill jättegärna bli klar imorn så man kan göra massa andra uppgifter nu i veckan.

Naj, nu ska jag laga lite mat, jag tror jag börjar bli hungrig. Plus det är Melodifestivalen ikväll. Hoppas det är några bra bidrag.

Byebye♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback