Fredag den 13:e

2009-02-13 @ 22:25:24
hej! Fredag den 13:e...Woohoo! Varit rädda idag eller? Om inte, hur är det annars med er då? Med mig är det väl både bra och dåligt. Har vart sjuk, och det har väl inte riktigt lagt sig ännu. Ikväll har det varit en pina med halsen. För tillfället så kan man nog säga att jag låter som en mas. Hes som bara den!! Svårt att få ut orden igen. Blir lite av en falsett ibland också! Men annars e det bara bra

Fredag den 13:e....SPOOOKIEEE! Inte direkt. Låter mer som en myt för mig. Det berör inte mig så mycket. Jag förstår inte riktigt vad som är meningen med det. Jag får väl kanske ta reda på det istället för att sitta och gnaga på det här hela kvällen. Men jag såg i alla fall en skräckfilm ikväll, 30 days of night. Den fick duga! Blir lite äcklad, man vet att det inte är verkligt, men ändå berör DET en. Kan inte förstå det! Varför??

Var i skolan både igår och idag. Var lite tufft, eftersom jag inte var på topp. Men jag ville inte visa det alltför mycket, vill ju inte dra ner alla andra på grund av mitt humör. Hoppas ni inte blev det....! Idag slöt man tidigt, eftersom vi inte hade ngn engelska idag och på svenskan kunde man jobba själv. Så då åker man ju hem. Jag tog då bussen till Vibble, gick in i affären och lämnade en ansökan om sommarjobb till sommaren. Sedan gick jag hem till mormor och morfar, som bara bor några meter därifrån. Där blev jag bjuden på lite kaffe och kakor, Mums! :)

Pappa kom någon timme efter jag kom dit. Så jag fick en gratis resa hem! Det hade jag ju fått ändå, även om jag tagit bussen! =)

Bakade chokladmuffins när jag kom hem, försökte också hjälpa pappa med att installera något löneprogram på datorn. Men jag fick damp, efter att det bara sket sig. Inget fungerade. Tydligen fattades det program på datorn för att kunna installera det. Men jag blev bara arg på det. Så då sket jag fullständigt i det!!!!

Nu ska jag försöka avrunda här, för nu börjar även denna dator gå mig på nerverna. Bäst att publicera det innan det försvinner!
Ses senare eller imorn, eller vidare! :P

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback