framför mig

2009-02-24 @ 20:02:21
Var vid tandläkaren idag. Åkte hemifrån kvart i 2 kanske. Jag skulle vara där till 20 över, och man kan säga att jag var precis i tid. Jag hann sätta mig ner i väntrummet i nästan 1 minut. De andra gånger som jag vart där så har de varit försenade i minst 10 minuter. Men idag var det fyr i dem. Det fanns inte så mycket att säga om mina tänder, de var rena och fina. Inga hål. Nada! Hon spröt in lite flourlack, that's it. Jag pratade med dem om jag skulle behöva tandställning, men det kunde inte hon bestämma, jag beställde då en ny tid till den undersökningen. En månad måste jag vänta, för det var ganska fullbokat.

Istället för att köra direkt hemma, så bestämde jag mig att gå lite på stan. Det inhandlades lite grann. Jag kom även på att jag ville köpa något till Björkmans Bilskola som tack för hjälpen till kökortet. Jag visste inte vad jag skulle hitta på. Men när jag gick längs med vägen, så såg jag Kaffe och Chokladaffären på andra sidan gatan. Där kan man säkert hitta nått, tänkte jag. Det gjorde jag också. Det fick bli choklad helt enkelt. Jag hade tur när jag kom till Bilskolan, för alla befann sig där förutom Leif, haha. Stackars honom, han får säkert ingen choklad, eftersom de andra hinner säkert äta upp det. De tackade även mig och upplyste mig om att jag skulle köra försiktigt. Det är klart jag kommer göra!

Jag kollade även lite på bokrean idag. Tänkte köpa några böcker, men jag har ännu böcker som jag ska läsa. Så jag får vänta och se om det blir några fler böcker i hyllan, där det redan är fullt. Jag lyckades hitta en bordsspegel som jag ska byta ut mot en annan, som är ful och passar inte ett dugg in. När jag ändå var i stan sprang jag in på Expert för att hämta några papper, som var till att skriva över ett telefonabonnemang på mig.

Naj, nu ska jag ner och se NCIS som började nu.
Tjingeling, byebye♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback