Flygande elefanter

2009-02-22 @ 21:44:38
Fick en jättedålig natt med dålig sömn. Magen har börjat krångla igen och det kan jag förstå efter all stress jag haft dessa två sista veckorna. Nu har man en vecka lov, så förhoppningsvis kan man vila upp sig och försöka varva ner lite.

Dagens sysslor var väl inte många. Såg på tv i morse. Därefter städade jag hela övervåningen. Det såg bokstavligen ut som ett bombnedslag och dammråttor flög runt....men jag kan nog inte säga de var råttor, snarare elefanter. Nu är dom borta som tur är. En fräsch nystädad övervåning är vad jag har. Undrar när jag kommer städa nästa gång. Det är något som man inte hinner med när man har mycket i skolan. Jag minns inte ens senast jag städade, därav råttorna. Ett tag framåt nu, behöver jag inte oroa mig över svävande "elefanter". Fast om någon vecka eller nått så kommer de säkert jaga mig i sömnen och då får jag nog se upp!

Jag sa att jag älskade min bror idag. Det var bara för att han hjälpe mig med att hämta en låt på mobilen. Jag hade köpt en på Internet, så de skickade ett mail där jag fick en länk som jag skulle hämta låten från. Men jag kunde inte gå in på den genom sms:et, och det gjorde mig så frustrerad. Jag prövade allt och det ville inte fungera. Men som tur är har man bröder som hjälper en, även om de också blir irriterade när det inte fungerar med en gång. Jag är jätteglad att det är fixat, för annars betalade man 30 spänn på en låt som man inte ens fick. Good damn luck!

Imorn ska jag klippa mig och jag har ingen aning om vad jag vill göra, om jag ska klippa av det en bit eller inte. Jag får alltid ångest när det gäller sånt...för mitt hår är så puckat. Det sticker ut åt alla håll och kanter som jag hatar. Usch busch!
Det blir väl att man bestämmer sig i sista minuten hur man vill ha det. Så ni får väl veta imorn hur det blev. =)

Nää, ska nog se lite tv igen, som vanligt!
Byebye ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback