Esta noche

2009-02-28 @ 21:06:17

Sitter med pappas dator i knät framför tv:n. Ganska mysigt. Saknar pappa just nu, som inte är här ikväll. Han är i Södertälje och bowlar med sitt lag.

NU BLEV JAG RIKTIGT ARG! JAG SITTER OCH SER PÅ MELODIFESTIVALEN

VEM FAN VILL HA THORLEIFS ELLER MALENA I FINALEN....?!! INTE JAG. JAG BRINNER JUST NU, FÖR NU FATTAR INGEN VAD ELLER VEM DE EGENTLIGEN I HELVETE RÖSTAR PÅ. NI FÅR VERKLIGEN URSÄKTA MIG, MEN JAG ÄR JÄtTEARG. DESOM SKULLE HA HAFT STOR CHANS ATT VINNA, KOM BARA 7:a. ALLT SPÅRAR UR, VARFÖR INTE BARA SKICKA NÅN SOM MAN PLOCKAT UPP PÅ GATAN OCH HOPPAS PÅ ATT DE KANSKE SJUNGER BÄTTRE? SKÄRP ER FÖR FAN!!!!!

Jag hade hoppas på en bra kväll, men just nu är jag riktigt besviken på kvällens program.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback