Plakatmålning

2009-08-03 @ 18:17:56

4 TIMMAR ägnade jag åt målningen av plakaten till pappa. Det första plakatet var det värsta. Då skulle jag mäta och få allt på sin rätta plats. Det var jobbigt och jag är VÄLDIGT nogrann av mig, därför vill jag att det ska bli bra. Det andra plakatet gick mycket fortare för då kunde jag använda måtten från det första plakatet. Också så slappa jag rita alla bokstäver på egen hand. Mamma hittade några mallar på de små bokstäverna, så jag sparade lite tid genom att använda dem, vilket var hur skönt som. Annars hade jag kanske itne varit färdig än, som jag sa så var jag oerhört nogrann av mig.
Klockan 5 blev jag klar med båda. Blev faktiskt ganska nöjd. Det är inget konstverk dock som ska hängas upp på museum liksom. Bara användning för vardagligt bruk. Haha =)





(haha, lite reklam för pappas företag på samma gång...)


Kommentarer
Postat av: Hannes

Åh, bra smak du! :)



Hoppas du har en bra månda

2009-08-03 @ 18:28:25
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: C H R I S T I N - Foto. Illustration. Webbdesign

Snyggt det blev! :)



Kram

2009-08-03 @ 18:33:17
URL: http://www.christinmartinsson.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback