Nollning i Almedalen?

2009-08-24 @ 06:58:39
God morgon allihopa!
Sovit gott!?
Jag har sovit hur underbart som helst. Hela natten! Dock gick jag och la mig ungefär halv 11, då jag egentligen sa att jag skulle gå till sängs vid 9. Men nej, så blev det inte. Men jag var hur trött som helst igår, så då är det kanske inte så konstigt att man sov gott hela natten. Det var inte roligt när klockan ringde vid 6. Stiga upp och göra sig i ordning för skolan. Nja, skolan vet jag inte om jag kan säga. Idag är det lekdag "nollning" för ettorna. Men min klass ska mest bara ta det lugnt med vår 1:a. Vi kör lite avslappning jämfört med vad en annan 3:a ska göra med dem.

Först bjuder vi på glass. (klockan 8 på morgonen, en bra start på dagen, haha) Sedan ska vi sitta och umgås på filtar i Almedalen. Därefter blir det lite lugna aktiviteter som kubb, frisbee, etc. Slutligen ska vi upp till skolan och ta en fika på fotbollsplanen. Då kommer även den andra 3:an göra oss sällskap, så då är det också även deras tur att ta över ansvaret. Från deras sida blir det nog lite mer jäkelskap skulle jag tro. Nja, lite tävlingar och så.

Strax ska jag åka till skolan och hämta upp några stycken som ska samåka med mig ned till Almedalen. Jag var en del som ansvarar för fikat, så jag ska ha bullarna med mig. Resten fick en en annan klasskompis ta.

Ska ta och plocka ihop det sista nu innan jag sticker. (Glömde: haha, vi ska bara hålla på i 2 timmar, så jag slutar vid ca 10 idag. Är inte det helt fantastiskt? SÅ SKÖNT!)


me today! Tack för inbakade flätor! Enkla lockar! Wihoo! Syns kanske inte så mycket!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback