Så synd om pojken

2009-04-08 @ 18:46:33
Brorsan fyller ju år idag och vi är inte hemma och firar honom. Han blev lite besviken. Stackars liten!! Han trodde att bara för att vi inte var hemma så fanns det inga andra som kunde gratta honom på hans födelsedag, men det var några som tänkte åka in till honom ikväll, men vad är han inte då...jo, han tänker inte vara hemma, bara för att vi inte var hemma och grattade honom. Vilken stropp han är!! Jaja, då får han väl skylla sig själv lite grann.

Jag och mamma var på stan i eftermiddags och jag hittade äntligen ett par byxor som passade mig. Jag tror jag har minst prövat 50 par, fatta vad jobbigt det var. Jag känner att jag behöver ett par till. Jag får se om man kan ha turen att finna ett par till. Jag är i behov av byxor just nu. Det slits ju, så man behöver nya.

Ikväll tänker jag och jag tror familjen tänker likadant att vi tänker slappa framför tv:n med lite gottigott gott.. Mmmmmm! Ja, det tänker jag....Jag känner mig sugen på det i alla fall.

Nu ska jag äta lite kvällsmat först. Bröd och vatten! ;) Haha

Byebye, puss♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Om det är Dennis som fyller år vill jag bara tipsa om att han var hemma hos mig och gömde sig under mitt täcke... :D

2009-04-09 @ 13:04:35

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback