Musik är min Galax

2009-04-26 @ 18:50:42
Vilken underbar dag det har varit. Solen har skinat absolut hela dagen och vad är inte bättre än det, ärligt? Promenaden i eftermiddags var jätteskön. Men gud så varm jag blev. Jag visste ju inte att det skulle vara så varmt innan jag begav mig ut. Men jag anade det eftersom det var 15 grader. Men det tänker man inte på när det samtidigt blåser. Jag var ute och gick i 40 minuter ungefär och när jag kom hem blev jag törstig. Så vatten blev det, gott! Sedan blev det lunch, kyckling. Mums. Strax efter lunchen stack jag hem till mormor för de hade "kidnappat" morfar från sjukhuset. Nja, alltså han fick komma hem en liten stund och det var han riktigt glad över. Han har typ inte vart hemma på 1,5 månad snart. Det blir ju långtråkigt att sitta där inne och inte gör någonting.

Kom hem för en timma sen och nu ser jag på One Tree Hill, och jag tror pausen är slut nu så jag måste kila. Byebye
Moi

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback