Hem ljuva hem

2009-04-25 @ 23:42:54
Japp, då var man hemma igen efter en underlig och rolig kväll på vägarna. Hämtade upp en något så när drucken bror och hans kompis. Det blev en massa flum i bilen må ja säga. Jag kunde heller inte låta bli att inte hålla mig för skratt. Jag åkte hemifrån vi halv 10 ungefär och kom hem för kanske en kvart sen. Det var en ganska lång bit och köra, men det kändes som att det gick ganska fort ändå, skönt. Nu är jag väldigt trött och funderar faktiskt starkt på att gå och lägga mig. Men jag kanske först ska läsa lite, men det beror lite på om jag kan hålla ögonen öppna eller om de kommer stängas automatiskt.

Gonatt och sov så sött mina vänner <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback