Gävle <3

2009-04-03 @ 22:43:45
Nu har det efterlängtade lovet äntligen kommit. Det har man väntat på! Gud vad jag har försökt packa. Jag tycker det är ganska svårt att packa när man ska vara borta i mer än 1 vecka. Eller hur? Usch, jag har sprungit här som en yr höna för att bli färdig. Jag vet inte ens om jag än har blivit det....? Man blir stressad och då blir det också att man missar något fast jag hoppas jag inte kommer att göra det.

Imorn blir det en tidig morgon. Måste stiga upp vid kvart i 5, för jag måste duscha innan vi sticker, sedan kan jag packa ned det sista. Det ska bli så kul. Få komma bort ett tag, bort från ön, bort från skolan och bort från allt. Det kan jag verkligen behöva, speciellt så som det har varit nu, hektiskt.

Naj, nu måste jag sova, så jag orkar upp i morgon, tidigt! Ni får ha det så trevligt, alla som har lov och Glad Påsk på er om jag inte kan skriva nu på en vecka. We shall see! =)

Natti natti ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback