Kvällssolen skimrar mellan träden

2009-04-10 @ 18:42:21
Hallojsan alla glada läsare! Hur står det till idag då? Några långa promenader på stranden eller någon shoppingrunda på stan kanske? Om inte, vad har ni gjort annars då?

Men mig är det i alla fall bara bra, lite skeptisk bara över hur det ska gå med min uppsats till filosofin, som ska vara inlämnad om en vecka. Jag har ungefär bara skrivit 15 rader. JIppi för mig liksom! Undrar hur jag ska hinna färdigt. Det har inte funnits tid att hinna skriva på den speciellt nu när vi är på semester. Jag måste nog försöka ta mig tid snart.

Imorse steg man upp vid halv 10 och inte vid 8 som man gjort de flesta andra dagarna. Jag antar att det berodde på att vi var ute igår jag, Freddy och Emma. Först gick vi ju och såg bio Race to Witch Mountain och den var faktiskt bra, tyckte jag. Spännande! Filmen slöt kvart över 8 och klockan 9 skulle vi gå till konserthuset i Gävle för att se och höra på kompis till Emma, som var DJ. Innan vi stack dit tog vi några drinkar på en bar. Jag blev bjuden på två drinkar av Emma. P2 och Rosa Pantern. Rosa Pantern-drinken var inte så god. Vid 9 begav vi oss till konserthuset. Där blev det musik och prat och drinkar. Åhh, jag fick en så himla god drick som bartendern gjorde. Det var inslag av melon, ananas, apelsin och lime. JÄTTEGOTT, believe me! Det var inte meningen att vi skulle stanna så länge, kanske någon timme eller så, men vi kom inte hem förrän halv 1. Hehe! Det var därför man sov lite längre in på dagen idag.

Idag har vi varit ute och kört lite. Vi var på Valbo Köpcentrum där jag gjorde av med lite mer pengar. Det blev en tröja från Gina Tricot. Jag ville köpa ett armband på Brothers and Sisters som jag hade vart o kollat på några dagar innan, men när jag tänkte köpa det idag så fanns det inte. Det är ju inte lite typiskt. Otur!

Nu ska jag och resten av oss här dega i soffan och kanske stoppa in en film och ha lite myspys. Vi hörs snart.
Puss puss


(Om ni tänker se denna film, försök vara koncentrerad samtidigt som ni ser på Dwayne Johnson's triceps)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback