Chaufför för kvällen

2009-04-25 @ 19:51:18
Igår blev det då en dag med Mikaela. Vi hyrde film My Sassy Girl och åt mat. Det var inte meningen att det skulle bli så sent innan vi stack hemifrån hennes och hem till mig, där hennes mamma skulle hämta henne. Jag tror vi kom hem till mig vid 22.30. Sedan blev hon hämtad och jag kom i sängs vid 23-tiden. Det var hur skönt som helst. Jag sov 10 timmar i natt och det var ett tag sen jag sov så länge.

Jag steg ur sängen klockan 9 ungefär. Gick ner och fixade med frukosten. Lätt frukost. Skärde lite kiwi och banan i bitar och blandade det med fil och müsli. Jättegott. Senare klädde jag på mig. Ännu senare åkte vi till stan och jag köpte ett par skor som jag hade sett igår. Jag tyckte dom var söta så jag var tvungen att ha dem. Det blev även en liten plånbok som behövdes.

Min bror sökte mig i morse och undrade vad jag gjorde ikväll. Jag upplyste honom att jag inte hade något för mig. Och jag förstod nästan direkt vad det var han ville fråga mig:
- Har du lust att köra på mig och några kompisar ikväll? Du kan få tjäna en slant.
Det är ju knappast att man tackar nej till den belöningen. Så ikväll ska jag hämta honom nånstans i ödemarken. Jag räknade ihop hur långt det blev som jag skulle få köra ikväll: 9 mil! Men det är ju lite kul att få komma ut och köra lite, när man även kan tjäna lite på det. Jag har även fixat en CD som jag ska ha i bilen sen. DUNKA DUNKA. Nja, det vet jag inte. HAHA

Nu ska jag gå ner och vara lite social inför våra gäster. Vi hörs kanske sen.

Shoes
Nya skor

Kommentarer
Postat av: Carola

Tjusiga skor. Har du någonsin haft på dig skor med klackar!!? Minns inte att jag sett dig i sådana skor tidigare. Men de är säkert jättefina på dig! Kram

2009-04-26 @ 12:43:26

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback