Burn it up

2009-04-26 @ 12:47:37
Solen skiner, men det blåser. Jag har inte vart ute ännu, så jag vet inte om det är varmt. Men på termometern visade det 14 grader och det var bara i skuggan. Så jag tror faktiskt att det är ganska varmt. Jag funderar på om jag ska ta en promenad. Det skulle nog vara skönt. Stranpromenad kanske? Nja, det blir så sandigt. Jobbigt också att gå i sand.

Just nu lyssnar jag på musik. Skivan som jag brände igår till att ha i bilen. Inte världens bästa men det funkar än så länge tills jag hittat något bättre. Musik i bilen är riktigt skönt och ändå avslappnande även om det är högt.

Nu ska jag nog ut o gå. Hörs senare byebye
Listen 2 this

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback