What else can I do?

2008-09-26 @ 19:52:57
Åh, så underbart med helg. Nästan i alla fall, är nedstämd över läxor som vi fått i skolan. Jag känner mig så trött just nu, orkar inget. Jag är bara glad att engelska presentationen är över, framförde den idag. Många sa att det var jättebra, men tydligen inte tillräckligt.  :( 
  Nu ska bara engelska boken läsas ut, även en skriflig del ska lämnas in om den. Förhoppningar om att det ska gå bra.
I svenskan ska vi läsa om William Shakespeare, och därefter gruppvis spela upp en scen av hans tragedier, eller vad de nu är. Min grupp ska spela upp en scen från Othello. Jag som hatar att spela teater, en fnittrig tjej som jag klarar inte det :P
 Sen är det mycket mer, men det orkar jag inte rabbla upp. Japp, allt detta betyder att det blir mycket plugg framöver. Något som man inte ser fram emot ;)

Imorn ska jag på Klinte marknad, förhoppningsvis med Micko. (Jag behöver prata med dig, du kommer inte tro mig)
Och jag HOPPAS HOPPAS, att jag får köra i helgen. Jag längtar, det var askul i onsdags när jag körde vid bilskolan. Gick bättre den här gången, börjar bli mjukare i mina bromsningar :P  Nästa gång blir på onsdag.. Då får vi se vad som händer =D

Nej, nu ska jag vara lite social mot D. bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Men bajs på dig! så kan du ju inte säga.. Nu blir jag ju nyfiken o klockan är typ 23.00 :/ Jag har lite o berätta för dig oxå;) Så de blir självklart klinte marknad tsm i morrn:) <3

2008-09-26 @ 22:56:48
URL: http://mhederfeld.blogg.se/
Postat av: Z

Haha, "bajs på dig", tack!!! :P

2008-09-27 @ 17:15:55

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback