Kommer jag att ångra det?

2008-09-07 @ 16:11:57
Idag är det söndag. Som det alltid känns, dagen innan skolan börjar återigen. Helgen hinner knappt börja, så är den över. Hur kan det komma sig att helgen alltid går fortare än vad de andra dagarna gör?? Har någon ett svar på d?
Ja, plus att igår var det insparken. Som jag inte gick på. Jag hoppas att jag inte kommer ångra det. Men jag kände inte för att gå just då. Jag får nöja mig med att höra alla prata om det imorn! Men det kommer fler fester, jag går på dem ist!
Yes, igår var jag med mina älskade föräldrar, åt pizza och satt i ett ekande vardagsrum. Sen så såg jag på några filmer som jag lånat av mormor; 10, 000 b.c. och jumper. Awesome! Jag gjorde även en kladdkaka som blev lite misslyckad, jag lyckas inte med något nu för tiden, hur kan det kommer sig???
 Nu väntar jag till kvällen, One Tree Hill är ikväll och jag hoppas på att det är nya avsnitt. Annars blir det moonlight, hur som helst, även om jag ser på One Tree Hill, så blir det att jag spelar in Moonlight, det kan jag inte missa.
Ya man, take care ^^

Kommentarer
Postat av: fotograf Jack

haha, typ gotland .. eller ? XD

2008-09-07 @ 17:08:04
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback