I feel like I´m not ready

2008-09-10 @ 16:29:37

Åh.....idag slöt man kvart över 11, istället för 12.....visst e det nice? JO, som fan.....Efter vi slöt var vi i bibblan, jag skulle fixa lite grejer på datan, men allt bara sket sig....Så jag struntade i det.. Jag, Mikaela och Isabelle satt istället och prata med Christoffer, Tom o Jocke (halvt) tills jag och Bella skulle gå.... Jag skulle med bussen halv 1 och Bella skulle träffa en kompis. (det kändes inte stelt idag, eller????)
  Jag hann med bussen, det var nästan så jag missade den... Då hade jag bara skyllt på Tom, han får ta skulden...Jag skylle på honom bara ibland, jag måste ju skylle på ngn. Fast det behövdes inte idag. HAHA.....men han fatta ju att jag bara skämta.

Jag kom hem vid 1, och planeringen var att jag skulle plugga, men har jag gjort det??? NEJ, vad fan är det med mig..... det var meningen att jag skulle använda datan till det, men sen så skulle jag bara kolla lite mejl, sen börja helt plötsligt alla skicka till mig.....och nu, jag har ännu inte pluggat, det känns inte bra...och om en timme eller mer, så kommer syrran och då ska vi övningsköra lite..JIPPI!!!! Det betyder att jag inte kommer plugga då heller..... FAN!! hur ska jag hinna, jag måste ta tag i det nu! annars dör jag! Och övningskörningen kommer ta hundra år innan jag kommer kunna köra ordentligt.... FAN!!!

Nej, nu måste jag ta tag i allt
 Ha det! ^^


Kommentarer
Postat av: M

Inte stelt?! :P

2008-09-10 @ 22:01:11
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback