Var med i svängarna mer!

2008-10-14 @ 19:56:50

Mitt humör blev bättre efter idag! Jag kände mig mycket gladare! Varför vet jag inte. Det kanske är för att jag har mina vänner. Ni e bäst! <3
Sedan blev jag också mycket gladare efter jag körde idag! Det var jättekul! Jag var riktigt lugn. Förra gången gick det också bra, men i svängarna gick det för fort. Den här gången gick det dritbra! Jag är jättenöjd med mig själv idag! Nästa vecka ska vi backa och så. Men det kommer nog också gå bra!! :)

Nu sitter jag här, försöker plugga... Jag har skrivit färdigt spanskan om "en resa". Den ska bara renskrivas! Strax ska jag se på Ugly Betty och plugga samtidigt, det ska nog gå bra! Måste ligga i en växel nu, vill hinna med så mycket som möjligt innan lovet! (som är om tre dagar) SKÖNT SKÖNT SKÖNT! ;)

Pussar


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback