Relief

2008-10-13 @ 19:59:02
En morgon som startade med en stank ute! Kom till skolan, en väldigt äcklig lukt, kom som en vind när man klev av bussen. Det var inte så fräscht! Började dagen med trafikkunskap, fick göra olika test... Det gick väl sådär, men nöjda. Gjorde det två och två, vi var väl lite oense om e del saker!!! I was wrong, you were wrong, I was right, you were right!!!HAHAHA. Vi fick sluta tidigare och då skrev jag på min analys om engelskaboken.... Börja igår och blev klar idag, ganska bra. Men innehållet är kanske därefter inte så bra. Men skitsamma, jag har gjort det iaf...Då kan jag bara hoppas på de bästa! Efter lunchen hade vi engelska, där vi fortsatte med grammatiken, som jag suger på. Fattar ingenting! Men det löser sig alltid! ;) Sist hade vi spanska, och där fick vi fortsätta att skriva om "en resa", jag måste ärligt säga att jag känner mig nöjd med den.... Kanske inte så bra skrivet, men ja känner mig nöjd, e inte färdig än. Men jag hinner ännu! Den ska lämnas in på fredag!
Tog bussen hem halv fyra med Anna, som alltid kan få mig på bra humör!! Kan inte låta bli att skratta när jag e med henne! Tack för att du finns! :)

Nu gör jag inte så mycket, pratar bara lite med Micko och Danne!
(Micko, jag skulle inte stå ut mer om jag var du! Jag fattar inte vad som e problemet med honom!! Att du orkar lyssna! Tur att du har mig, som du kan belasta detta med. Jag är här för dig!! <3)
Pussar

Kommentarer
Postat av: M

Tack daarling! <3

2008-10-13 @ 20:32:06
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback