No judgement

2008-10-21 @ 23:15:07
Vilken underbar dag! Förutom att man fick gå upp tidigt för att åka in med bussen till stan för att övningsköra! Men det var riktigt kul och det gick mycket bra! Tyckte jag! Men läraren sa det också, faktiskt! Idag fick jag köra runt lite, backa runt hörn, köra i villaområden för att veta vilken hastighet som måste anpassas till. Men det gick bra, för att jag kör väldigt sakta, så då passade det mig väldigt bra! HAHA....Men det är ju bättre att köra för sakta än för fort =)

Sedan åkte jag hem, till färdiglagad mat! Mums! Och jag var så uppe i varv, jag visste inte vad jag skulle göra! Börja rensa lite på övervåningen, så jävla mycket skräp här..Fattar inte! HAHA

Nu lyssnar jag på lite musik, avslappnande....Sitter även med ett leende på läpparna! Pratar med underbara människor...
D: du vet att jag finns här för dig! Du kan prata med mig om allt! Jag tänker på dig! =)

Naj, ska försöka lugna ner mig... Klockan e kvart över 11 och jag är så uppspelt..Fattar det inte!!! Jag kommer inte kunna sova ännu på ett tag!! HAHA

Puss ^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback