Made it through alive!

2008-10-23 @ 17:22:51
Jag har en sån skön känsla i kroppen! Jag vill inte att det ska sluta... Jag känner mig så glad, för att jag klarar mig ganska bra! För varje gång blir det bara bättre och bättre.....Och tänk om lite mer än två månader har det gått tillräckligt bra, så jag får ett kort till i plånboken! ETT KÖRKORT! :) Åh, vill ha!!! Idag körde jag igen, det gick jättebra. Fick köra på landsväg, en smal, där det även inte körde så många andra. Där fick jag träna på att göra tvärbromsningar, det gick väl inte så bra..... Jag är alldeles för klen på bromsen...Låter säkert konstigt, men det är sant!! HAHA... Vi gjorde det om och om igen...Sen fick jag till det jättebra! Vi typ flög framåt!! Haha, jättekul!! Kom även upp i 90, t.o.m lite över, så jag fick sakta ner lite...HAHA, I know! Senare körde vi in i ett tätbebyggt område, där vi stanna, så frågade han om vi skulle ta säkerthetskontrollen eller köra innanför murarna! Jag valde innanför murarna.....Det var lite läskigt, men det gick jättebra där inne...Köra i smala gränder osv. Jättekul! Sist körde vi bara runt lite i stan, och tillbaka till bilskolan därefter..... Vi var jättenöjda med dagen...Det går verkligen framåt :D

Nu ska jag plugga lite engelska, har grammatikprov på måndag och känner just nu lite press, eftersom jag inte har haft tålamod något den här veckan...Men nu är det nästan panik! Måste verkligen ta tag i det.....Så, jag måste nog kila nu!
Take care ^^
Puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback