Jag är så trött

2008-10-06 @ 20:45:38
Usch
Jag blir så arg för minsta lilla just nu! Grinig och irriterad har jag blivit! Vad ska göra? Jag har fått intrycket på mig själv att jag inte hänger med i skolan, känner mig efter! Jag hinner inte med! All min tid bara försvinner åt annat! Vad har det blivit av mig egentligen??? Nån som vet? Vad måste jag göra för att det ska bli bättre? Jag lägger allt på hög och tror att allt ska försvinna efter ett tag, men det gör det inte har jag märkt... Det staplas på, och större blir högen!! Jag måste ta itu med det nu, annars blir det konsekvenser!
 Ta inte illa upp, Danne, lite e ditt fel ;) Du är alldeles för rolig att prata med. Du tar min tid! Jag pratar hellre med dig än att göra läxorna. Det måste bli bättre med det! :P Haha!!!
Nej, ska försöka göra lite nytta innan man ska lägga sig till sängs! Men inget mer pluggande blir inte ikväll, men imorgon, då jävlar!!! :D
take care :)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback