Mom's birthday

2008-05-18 @ 18:05:58

Ååå nu är det söndag igen.... 14 skoldagar kvar, sedan lov i mer än två månader. Kan det bli bättre`?
Förutom att det är ganska mycket i skolan just nu....ORKA!!!!!

I helgen har man slappat, eller aa...jag har faktriskt bakat, korintkakor, och "mormors långepanne bullar"...Gud så goda de var....man skulle kunna äta hur mycket som helst, men man får försöka låta bli!

Min mamma fyller år idag, och min present till henne var att baka åt henne... Då slapp hon, det låter lite weird, men men.......

Ska snart se lite television, har inte gjort det på ett tag. Har faktiskt varit upptagen med annat!!!

Naj, nu måste lilla jag kila iväg!

PUSS PUSS // Zenita

 GRATTIS MAMMIS!!!


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback