FREDAG!!

2008-05-16 @ 10:21:59
Såja, nu är det äntligen fredag igen. Och det blev en helt ok kväll igår! Vi hade det kul, prata, skratta mycket!! HAHA....
Vi bestämde oss för att se Jumper, det har nånting med teleportering att göra, men jag kommer väl inte ihåg så mycket... Ingen var så inne i filmen iaf.... Alla satt och sms:s med varandra, även fast vi satt upp på varandra....
Det blev lite trångt....... Jocke och Mikeala, fick de bästa platserna, Jocke och Alex satt i fåtöljer på var sin sida av soffan, jag och Tom fick ta de värsta platserna, kanterna på soffan, hur skönt är det liksom.....Men det funkade, det gör det alltid, förutom att man fick lyfta på sig lite då och då, för att man hade så ont i rumpan!! hehe...jag iaf, Tom satt ju på mjuka kuddar!!! ;P

Jag och Mikaela skulle gå strax efter 9 för att jag skulle hinna till bussen kvart i tio, men vi fick skjuts av Jocke, som haft sitt körkort i nån vecka eller så! Det var lite dunka dunka i bilen!! hehe....
Vi kom till busstationen typ 5 i halv tio så vi stod ute i typ en kvart.....det blev lite kallt!!!

Men jag kom hem ordentligt iaf, förutom att det höll typ på att bli slagsmål på bussen, och jag satt typ en stol ifrån, det var lite läskigt faktiskt!!! Fan vilka irriterande ungar!!!! :@

Jaja, ha det bra...för nu ska jag prata lite med de andra.....Hörs säkert senare!!!

Puss!! // Zenita

Kommentarer
Postat av: Julia

Men vad då,ett schysst slagga är väl najs?

2008-05-16 @ 20:41:01

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback