Day off!!! :D

2008-05-28 @ 14:34:28
Jaha, så var man ledig en dag från skolan, det är ju ganska nice... Förutom att jag har bara pluggat idag, för att jag har mycket som helst till imorgon.... Just nu håller jag på med engelskan, som ska hållas som en muntlig presentation, för jävligt...Sedan ska jag ännu läsa ut en bok, och det kan jag säga redan nu att det kommer jag inte att klara, har typ 90 sidor kvar...och till sist ska vi skriva ett arbete i historia, jag har skrivit 9 rader och det ska lämnas in imorgon, jag fattar inte hur jag ska klara av allt. Jag kommer antagligen...Jag vill bara hoppa över torsdagen... Plus, för att få högre betyg i engelska så måste jag skriva en uppsats på en sida till fredag eftermiddag...Lycka till..!! :/  Hoppas bara jag kan klara av pressen, jag vill kunna slappna av, så att allt inte går åt pipsvängen... Men det kommer det förmodligen göra!! Som vanligt!!!

Snälla ge mig styrkan att klara morgondagen Och denna dag för att kunna göra färdigt så mycket som möjligt
Amen

Puss^^

Kommentarer
Postat av: Julia

Du! jag känner precis samma sak! har tonvis med saker och göra så man varken hinner eller pallar med att göra arbetena så bra som man skulle viljat så får man ju bara äckliga VG.n på alla arbeten :@

2008-05-28 @ 16:56:06
Postat av: J

Äckliga VG:n?

2008-06-05 @ 01:47:58

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback