Sunday! with snow :(

2008-03-23 @ 16:52:17
Ännu en söndag? är det möjligt? Men idag är ju egentligen den riktiga söndagen ;P Med mer snö, snöade inatt igen......Ingen vill ha mer snö!!!! Get that through your thick head!!!
Men dagen blir väl som gårdagen, slappt...Mycket tv-tittande......Men det skadar inte!! Fast man blir möjligen trött på det efter ett tag! Idag klev man upp vid åtta tiden, något som jag gjort nästan varenda morgon nu nä man varit ledig. Jag har ingen aning om varför?!! Jag gick ner, gjorde ordning lite frukost, tog en muffins (<---efter frukosten såklart ;P) satte mig framför tv:n.....men inget exciting var det..Zappade igenom alla kanaler, inget bra! Men sen kom "Superman returns", så jag satt och såg den.....

Mina kusiner åkte hem idag också, så jag kommer sakna dem....Jag får se om jag kanske åker till dem i sommar.... Fast det beror också på om jag får ett jobb eller inte...Men resan kan man kanske klämma in ändå.. jag får se hur det blir!!

Aa.....och om fem dagar sticker jag till Gävle med mamma, pappa och Carola...... Vi ska dit för att hälsa på brorsan och Emma (hans tjej)... Det var ett tag senast vi träffade dem...Aaa...det var väl i julas senast......Synd att Dennis inte följer med, då hade hela familjen varit samlad... Fast man vet aldrig, han kanske dyker upp!!! hehe ;P


image6
I julas när vi alla vi syskon var samlade! Har blivit som en ny tradition!!! Syskonfoto each year!!

Kommentarer
Postat av: Li

gud vad du och din syster är lika!

2008-03-24 @ 12:10:56
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: Julia

Jaaahaaa vilken av dina bröder är det då? *growr*

2008-03-25 @ 22:48:06
URL: http://juliiaolofsson.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback