Sloppy day!" ^^

2008-03-09 @ 21:00:29

Hemskt vad trött jag e!! Jag gick inte tills sängs förrän halv tre i natt... Pratade med en kille från Kanada, det var faktiskt ganska kul att prata med någon från en annan del av världen.....Det var också 6 h skillnad med oss, när klockan var 2 på natten här, så var den 8 på kvällen vid honom..... Jag blev lite trött, men inte han!! ^^
   Hehe.....men det var inte det värsta......som sagt så lade jag mig halv tre, och som vanligt ska jag ändå lyckas vakna tidigt......Gud så arg jag blev! Kunde inte sova längre, för att jag kände mig inte trött och det var ljust ute.....Ahh!!!

Jag gick ner, gjorde ordning lite frukost.....Lade mig sedan i soffan och åt samtidigt som jag såg på tv. Jag hade spelt in en film igår som jag såg idag (Click). Ganska rolig, lite gripande!!! Ehh......jag såg på tv ända fram till 3 på eftermiddagen....Sedan tog jag tag i tyglarna, satte mig vid skrivbordet och planerade hur jag skulle lägga upp mina arbeten som jag har framför mig. Usch, vilken vecka jag kommer att få!! Måste göra nästan 5 sidor varje dag i matteboken, sedan måste jag läsa minst 35 sidor i engelskaboken, för att jag ska hinna färdigt i tid!! Det kommer bli stressigt!!! Jag kommer säkert falla i koma när jag e klar!!! Usch!^^

Jaja, jag hann läsa lite och räkna lite i matteboken, so if I can keep it up....I´ll make it perfectly!!! ^^

Aja, nu ska jag gå och lägga mig...Kan inte vara trött inför den så intressanta dagen imorn!!! Studiebesök på GT och lasarettet...... JIPPI!!! Vilken entusiasm jag visar...eller hur? :P

Ha det!! / Zenita ^^


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback