Onsdag 19 mars :)

2008-03-19 @ 13:10:48
Halloj
Dagen visade sig sluta bra i alla fall!!! Jag har varit så spänd inför denna vecka....Med allt som vart i skolan nu! Med matteprovet och den muntliga presentationen i engelska. Jag fick ett VG+ på matteprovet, var en poäng ifrån MVG, vad surt!!! Det kommer gräma mig lite grann! Sedan på engelskan, jag blev väldigt glad när jag fick ett MVG. Jag var så nervsös, och när jag blir nervös, så pratar jag fort och mumlar väldigt mycket. Men jag försökte lugna ner mig och slappna av, och tänka på att prata långsamt! Och det gick bra! Jag tyckte det! ;P

Nu är det bara den skriftliga delen kvar i engelskan. Den kommer bli lite tuff...Jag har några citat ur boken, men jag vet bara inte vad jag ska skriva om dem! SHIT!!! Press!!!

Imorse var det inte kul att titta ut genom fönstret och se............SNÖ! Nästan 3 centimeter snö har kommit...och det fortsätter komma....Vi vill inte ha mer snö!!! Vintersäsongen är slut!!! Vi vill ha VÅR!!! Så man kan gå med en lite tunnare jacka, och känna våren, känna blommornas doft! Längtas!!

Nu ska jag försöka skriva om mina citat, och om en och en halv timme går bussen. Som jag och Anna ska åka tillsammans i. (Hon står framför mig just nu och tittar på bilder på datorn) ;P

Så Ha en bra dag! (Lillördag som vi kallar det) Jag tänker nog mysa lite ikväll med min kusin om jag hinner!!! Älskar ER!!!!

PUSS // Zenita ;P

Kommentarer
Postat av: Li

härligt att provet gick så bra Zenita! och en poäng från mvg är verkligen hur bra som helst. Va nöjd med det!! :)

2008-03-19 @ 21:24:21
URL: http://liberglund.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback