Måndag 17 mars :P

2008-03-17 @ 16:55:38
Hallojsan Everybody!!
Helgen har passerat och skolan har börjat igen! Vad jobbigt!! Jag har sådan ångest för allt!! Vaknade halv 7, tänkte jag skulle plugga lite innan jag började skolan.. Första lektionen började halv 10. Japp! Men på vägen till skolan, på bussen så blev jag så jädrans arg!! Jag hade skickat ett sms till en person igår, men han svarade inte.....Och det var han som tyckte jag skulle skicka till honom så det gjorde jag, men fick inget svar! Så sur jag blev! Men så visade det sig att han hade svara, men jag fick inte sms:et förren på bussen imorse...när jag egentligen borde fått det igår....Och det andra var att det inte bara var det sms:et. Det kom 6 till på raken, ett skulle ha kommit i fredags, och det var tre dagar sedan.....Fy fan, jag hatar min mobil! Jag kände mig dum för jag hade inte svarat på dem! Jag var liksom kattvakt i helgen...och igår morse var sista matningen, för han (hussen) skulle komma på kvällen, så jag matade dem inte på kvällen, men jag märkte att han inte kommit hem och då var klockan 23. Och det visade sig morgonen efter att han skickatett sms där han frågade om jag kunde mata dem kvällen också!! Men det messet fick inte jag!! Fatta vad dum jag kände mig!!! 
    Aaa.... som jag sa började dagen med svenska.Sedan hade vi livskunskap...JIPPI!!!...............NOT!!!! Det e så tråkigt! Gjorde nån konstig övning som jag inte ens vill gå in på!! Ni får klara er utan den informationen! Ehh...och sedan slöt vi för dagen....Nja, en del iaf!!! Börja klockan halv 10 och sluta klockan 12 det är väl ganska soft?

Aaaa....v.erkligen skönt, men jag och Mikaela satt kvar i bibblan till halv tre ungefär...Tänkte att vi skulle plugga lite, men för henne gick det inte så bra...... Vi fick sällskap av två killar (Tom och Jocke) så vi satt och prata mer än vad vi räknade matte... Eller hon iaf, jag räknade samtidigt...Försökte iaf!!!

Ja så kan det vara! Mikaela och jag gick sedan ner tillsammans mot öster....Sade sedan hej då!! Och jag...jag gick in på Coop och köpte lite godis!!! Det var ju billigt, då satsar man stort!! Hehe

Som jag säkert sagt, så kommer mina kusiner idag!!! Dom borde vara här nu, men de missade flyget för att det j**vla tåget var försenat, så de är tvungna att vänta till klockan 5, som den e snart!! Egentligen skulle de ta flyget vid1, så det var ju lite synd att de missade det!! Så om ca 1 och ½ timme så kommer dom!!! Längtar....
Men jag kommer säkert inte vara så social eftersom jag måste plugga till matteprovet som vi har imorn!!! Och det kommer inte går bra, det känner jag redan nu!! Jag e inte ens färdig med kapitlet!! Jaja, det går som det går!! Jag kan väl inte göra så mkt mer!!!

Jaja.....Ha en bra dag!!! Och tänkte bara säga en en gång!!! (GRATTIS Fanny, på födelsedagen ;P)

KRAM // Zenna

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha.. jo, jag kan ju prata.. Men jag gjorde ju ett tal iaf (stolt):P De e ju bara o säga till mig o va tyst ju:P

2008-03-17 @ 22:26:29
URL: http://mhederfeld.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback