Lördag!! ;P

2008-03-08 @ 19:06:45
Jistaness, vad lördagen har gått fort. Det Kändes precis som om jag steg upp för att äta frukost! Och nu är den efter 19. Och känner att jag inte gjort någonting viktigt idag! Men vad finns det att göra?

Jag steg upp vid halv 9, ungefär, för att kasta mig in i duschen. Klockan kvart i 10 var vi tvungna att åka hemifrån. Bara för att farsan skulle träffa laget, innan detskulle börja spela matchen. (Bowling) Medans han bowlade så gick jag och mamma på stan. Vi startade vid Willy's, för att handla mat till nästa vecka! Sedan tog vid avfart mot Intersport, för att jag behövde nya skor, men hittade inga. Fast min mamma hittade en vårjacka. Det var egentligen inte meningen att hon skulle ha nått, men så hittade hon nått iaf. Då sa vi båda: Vi vet nog båda vad pappa kommer att säga!! Haha.... Mm!  Vi åkte sedan mot Öster, för att köpa grillad kyckling, till kycklingsalladen ikväll... Det ska bli gott!! Jag börjar faktiskt bli lite hungrig nu för att vara ärlig!!!

Jaja, det är bara en timma kvar tills melodifestivalen börjar, inga bra låtar ikväll. Inga som man ba: Ja, men den måste bara gå vidare...Den är ju bäst!!! " Verkligen inte.....jag kan inte säga nu, vem jag vill ska gå vidare, men kanske Caracola, fast jag är inte säker!!!  Vilka hoppas ni på då? ;P

Nej, nu måste jag gå ner för att se om maten har tillagats!! Jag är så hungrig. Och så måste jag putta i mig huvudvärkstabletter, eftersom det känns som att mitt huvud snart ska exploderas!!!! Den kom efter jag jag kom hem från stan... Har ingen aning om varför, det bara blev så!!!! Varför?????  Det gör så ont!!! :P Det känns också som om jag fått feber, men jag inbillar mig nog bara!!! Haha

Ha en trevlig lördagkväll! Något som min huvudvärk har förstört!!!

Kram / Zenna Benna :P  

 

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback