Last day!! :/

2008-03-22 @ 19:33:26

Hola!
Lördag???? Har inte känts som det över huvudtaget.....Söndag!!!!!!!!?? Aa, verkligen...det har det sannerligen känts som......inte kul...och imorgon när det är söndag, så bli också tråkigt!! Har inte gjort nått idag!! Jag har varit så rastlös!!! Därför den deppiga känslan!! Kommer det vara så här hela veckan??? Det hoppas jag inte.... Jag vill inte bara sitta och inte göra nått..då kommer jag få damp.....kanske inte bokstavligen...men.......ändå!!!
Aa, och imorn kommer mina kusiner åka hem!!! Den ena, fick jag träffa först idag och de kom för nästan en vecka sedan...Han har varit vid sina kompisar dessa dagar.....Men när jag träffade honom idag, så gav jag honom en varm kram!! Den kändes härlig!! Det kommer säkert ta 3 månader till innan jag får träffa dem igen!! Hur ska jag klara mig???? Jag får helt enkelt stå ut!! :/

Jag e tuff, jag klarar mig....Jag e inte ensam!! Jag har ju alltid er i mitt hjärta!!! Älskar er!!!



481813-5
Jag, Liam & Noah <3


image6
Super duper brothers!!<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha jag tycker att du skall lägga ut ett par bilder på dina bröder istället ^^

2008-03-22 @ 22:15:43
URL: http://JuliiaOlofsson.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback