27/3-08 - Packdag!!!

2008-03-27 @ 10:41:35
Måste packa färdigt inför morgondagen, då jag åker till Gävle för att hälsa på brorsan!!! Det är mamma, pappa,Carola & Jag som åker...... Det ska bli så kul.....Behöver kommer bort från denna Ö ett tag. I need a break!!
Samla & rensa tankarna, försöka tänka på något annat än på det jag tänker på just nu!! Önskar jag kunde sluta tänka på det, med verkar som att det klistrat sig fast på hjärnan.... AHHH!!! Just make it stop!!!

Vi kommer säkert på lördag besöka Valbo....SHOPPING-centret....Har allt!!! Hoppas jag kan hitta ett par skor på STADIUM! Jag behöver verkligen ett par!!! LÄNGTAR!!

Fast jag längtar mest av allt att få träffa Freddy igen, my lovely bigbrother!! Snart kommer jag!!!

Nej, måste packa nu.....Annars kommer jag vara i sista minuten, då blir det lite stressigt!!!

(Måste bara säga GRATTIS till min kusin NOAH, som fyller 6 år idag!!! GRATTIS gullunge!!!)

Ha det bra!!! ;P
Kram // Zenna Benna

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback