What happens when I´m finished?

2008-06-02 @ 18:03:13
Så där ja...Nu har måndagens skoldag passerat, nu är det bara 5 kvar..fatta liksom, jag slutar ettan nästa onsdag...Det känns helt overkligt....men skönt!!! Idag började dagen med svenska klockan halv 10, där vi skulle skriva en uppsats om tragiska kärlekspar på fyra handskrivna sidor.............var inte rädda, det var med radavstånd :D Min kändes helt ok, men det var svårt ska jag erkänna, jag fattade ingenting om vad man skulle skriva, så jag skrev ihop något bara.....
    Sedan skulle vi skriva en utvärdering om Steffen In action, och det gick fort...och därefter slöt dagen.... Slöt kvart över 11......halv 12 skulle jag prata med min lärare om mitt betyg i engelska.....fatta vad glad jag blev då!!! ^^

jag skulle egentligen ta bussen halv 1, men jag och Mikaela bestämde oss för att köpa en glass och sätta oss nånstans....det blev på en bänk bredvid Ali's....(tror jag det heter) XD
En stund senare kom Stoffe och Jocke...snacka lite....osv.....men det blev så jädrans varmt där på bänken så vi gick och fikade på Siesta.....ååå så god kycklingröra det var..det saftades i munnen!! mums!! :D Vi hade jättetrevlig!! :D
vi gick från Siesta strax efter 2, Stoffe skulle med bussen kvart över två och jag halv 3...... efter Stoffe åkt, satte jag, jocke och Mikaela oss på en bänk vi bussen....Jag höll på att stekas..fatta vad varmt det var!!

jag kom hem vid tre tiden, och satte mig ute i solen och läste till halv fem...det var jätteskönt!!! Tänk liksom om det kommer vara sär här varmt hela sommaren....Då kommer man nog få solsting....

Strax ska jag duscha och läsa lite....så måste sticka nu... Puss puss // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback