vart med M.

2008-06-23 @ 18:02:08

Vaknade klockan strax innan 8, satt väckarklockan på 5 över 8, ganska bra tajmat. åt frukost.... duschade, gjorde mig iordning.... jag åkte väl hemifrån vid tiotiden... Skulle införbi mommo först, innan jag skulle träffa Marcus... :)
Vid 11 tiden mötte jag Marcus på Donken. Vi gick tillsammans in på Coop, köpte till lätt och äta...ja, fast han köpte godis ist :P
Därefter gick vi mot Borgen för att titta på CD-skivor och filmer... Där hitta vi en soffa som vi satt och gjorde småsaker i ;)
Sedan titta vi såklart lite därinne i "affären"..och han hitta några filmer, som bara var skräck för den delen, inte riktigt min grej :P
Sedan skulle han möta upp sina kompisar för att få nyckeln till lägenheten.... Så nu har jag träffat några av hans vänner!! :D Riktigt trevliga faktiskt.... Ehh, egentligen skulle vi bara lämna filmerna i lägenheten, och sedan gå till stranden, men det blev inte så, vi fastnade i lägenheten :$ Där blev det en massa mys pys.....i kompisens säng..HAHA!!!
han kittlade nästan ihjäl mig också.... det tyckte han tydligen var askul.... Då visste han att jag förlorade!! :P
HAHA....
jag stack väl därifrån strax innan fyra, jag skulle med bussen halv fem och han skulle käka mat med kompisarna.....
Jag saknar myset just nu.....Vill ha mer mys pys..... Saknar dig, Marcus! :P
kyssar!!!^^
// Zenita


Kommentarer
Postat av: Julia

JAG VILL OCKSÅ HA MYS-PYS!!!!! nästan så att jag funderar på att förföra D.Vidrig :P

2008-06-23 @ 22:13:41
Postat av: Mikaela

Naj Julia!!!!!!

2008-06-24 @ 16:52:21
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback