Vad tror ni hände?

2008-06-08 @ 16:35:16
Helgen är snart över och skola börjar imorn....Men, jag får sommarlov på onsdag visst är det nice? JO, det HUR NICE som helst....Jag längtar!!! Japp!
I helgen har man väl inte gjort så mycket....I torsdags var jag iaf på Studenten och det var jättefint.... I Fredags var jag hemma och slappa bara..Det kan ju vara helskönt det också....
Igår var jag med pappa nere i sågen....Det var hans tur att jobba och jag följde med, för att jag skulle få övningsköra lite.....Det var första gången och det var så skrämmande, men jag kände mig så jävla upprymd på samma gång.... Aa..pappa han tjatade lite då och då....STANNA, så kör du lite...STANNA, så kör du lite till.....Aa...när jag precis har stannat och skulle köra igen...Vad kommer inte då ut ur skogen 30 meter fram???? JO, ett rådjur.......Det är ju verkligen något man vill råka ut för, första gången som man övningskör......Aa, det hände väl lite annat också som att få motorstopp några gånger......HAHA....japp....när man skulle koppla ner och så......hehe.....Men jaja, shit happens!!! Men kul var det....men fatta, jag kommer fan aldrig kunna ta körkort....ha koll på så jävla mycket saker samtidigt, jag kommer ju ligga i diket!!!
jaja......Nu ska jag försöka hitta en till rektangeln som kan räknas ut som det gyllene snittet....LYCKA TIIL, jag har redan prövat minst 50 saker, ja, och 4 av dem har varit rätt så skapliga....men jag behöver en till!!!!!!

ha en bra och SOLIG söndagskväll!!!! PUSS <3 // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback