Tisdag...det närmar sig

2008-06-10 @ 21:29:27
Hejsan svejsan allihopa!
Allt bra med er då?? Med mig är det bara bra, om någon undrar..... :D
Idag har jag haft lite kompisar hemma hos mig...... Mikaela kom vi halv tolv tiden med bussen... Vi gick tillsammans hem till mig, där jag visade henne runt i huset lite grann..... Kollade lite bilder!! Bytte lite "information"......skvaller menar jag..... Det är ju alltid kul att prata om ;)
Sen runt tre kom Jocke o Jocke, vi hämtade dem vid Nymans, så gick vi ned på stranden och kände lite på vattnet.....Därefter stack vi alla hem till mig......  "Jocke 3" körde in "Jocke 1" till stan efter en stund, för att han skulle övningsköra....Men "Jocke 3" kom tillbaka och såg film med mig och M.
Klockan kvart i 7 åkte M. med bussen, jag och Jocke gjorde sällskap.....han tog bilen, körde längs med oss, som gick. Det såg lite kulut, som om han förföljde oss. :D
Jaja, M. kom med bussen.... jag cyklade hem, gjorde ordning lite mat.....Satte mig framför tv:n vid 8, och såg LIFE!!
Det var min dag.... Och imorgon väntar AVSLUTNINGEN!!!! Tänk jag har redan gått 1 år på gymnasiet, det går asfort!! man hinner knappt blinka, känns det som ibland....Men det är skönt, då känns inte väntan till Studenten så länge!!! :D
HAHA...... HA det bra!!!

Puss // Zenita ^^

Kommentarer
Postat av: M

En "snabbis" blev det allt på stranden;P Haha

2008-06-11 @ 20:22:12
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback