Ngt på g??

2008-06-21 @ 21:30:08
Så där. Dejten är avklarad...Ok, det var den för ett tag sen, men önskar den kunde ha fortsatt.... Men jag skulle med bussen hem och han skulle äta med sina kompisar..... :P jaja, det gick jättebra... Och ja, jag var hur nervös som helst.. Jag trodde jag skulle dö, och hjärtat satt verkligen i halsen. Så läskigt var det! Men nu känns det jättebra! Vi möttes utanför Åhléns, sedan gick vi tillsammans ner till glassmagasinet och köpte varsin glass, jättegott!! Därefter promenerade vi till Almedalen och satte oss på en filt där och myste..... Ja, lite till hände väl :$ Det var jättemysigt att ligga där på filten, han med sina armar runt mig... Naw! Ja, det tråkiga var att efter ett tag började mörka moln falla in över oss och det började duggregna! TRÅKIGT! Men det förstörde det inte iaf..... Vid kvart över 4 gick vi till bussen som jag skulle ta hem, jag fick en liten avskedspuss..... Förhoppningsvis ska vi ses lite till innan han åker hem!
Puss på dig Marcus!!!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback