Men vad fan, igen ^^

2008-06-03 @ 20:08:42
Fan vilka busiga ungar, mamma ska låta dagbarnen sova över i natt...och dom var så ivriga när jag kom hem....Och högljudiga var de också...Fan tänkte jag, ska jag stå ut med det här....? Dom ville att jag även skulle busa med dem och krama dem, så de fick väl kramar allihopa.....Sen när jag höll på i köket, vet ni vad de gör då....En håller fast i mitt ben, och sedan tittar han under min kjol....så höll de på så hela tiden, för att jag sa åt dem att sluta, då tyckte det var ännu roligare,.......så de sprang omkring där och lyfte på min kjol...HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHA I ALLA FALL NÅN SOM GÖR DET :D Du får vara glad åt det lilla :P

2008-06-04 @ 09:03:16

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback