Jag hatar det här!!!

2008-06-24 @ 18:09:43
Varför ska det här hända!!!?? Man får känslor för ngn, som man hoppas känner samma sak.....Det är det jag inte vet, känner han likadant? Eller sa han bara så?? Jag träffade honom idag, för att prata om hur vi skulle göra... På grund av att han bor i Gbg och jag på Gotland..... Jag ville verkligen få det att funka.... om man verkligen tkr om varandra, borde man få det att funka...eller har jag fel? Han kanske inte hade några känslor för mig!? Synd för honom! Men det var mitt hjärta som gick i bitar :/
De dagar som jag var med honom, var jättemysiga. det kunde inte ha blivit bättre....Förutom kanske ett bättre slut, mellan oss två....Jag antar att sånt här händer.... Men trodde inte det skulle hända just mig! jag hatar det!

depp Zenita :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sa han då?

2008-06-24 @ 18:55:51

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback