dejt!!!

2008-06-20 @ 23:02:08
Imorgon har jag en träff, ganska läskigt... men kul! Förhoppningsvis kommer det att gå bra, men jag har lite fjärilar i magen!! Usch, jag har aldrig varit på en förut.... Fan, det kommer säkert gå åt skogen, men det går väl som det går..... det kommer antagligen bli en tyst dejt, men få göra mitt bästa för att det inte ska hända, jag har ju alltid haft problem att prata med killar......fast nån gång måste väl vara första gången att bryta det, så varför inte nu? :P
jaha, vi får se imorn hur det går...
Puss puss ^^

Kommentarer
Postat av: M

Glad midsommar, hoppas du har/haft en bra kväll! =)

Besök gärna min blogg :)

2008-06-20 @ 23:10:23
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Julia

aaaah gud bad nervös jag skulle vart! men du,det kommer gå jättebra! lycka till! puss <3

2008-06-21 @ 15:39:07

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback