10 dagar kvar!"

2008-06-01 @ 15:33:18
Hallojsan
Söndag är vad det är, japp..och snart är det skola igen, men det mesta är klart, så nu känns det som om man inte behöver gå till skolan längre. Imorn ska vi skriva en liten uppsats i svenskan, och på tisdag ska jag och gruppen spela upp vår teater på spanskan, får se hur det kommer bli. :D men jag tror det kommer gå bra....Sen så, då tror jag allt e färdigt!!! Det är typ bara 10 dagar kvar, sen slutar liksom skolan, det är ofattbart att det redan gått ett år, sen man slöt 9:an.... det känns nästan som igår :) Jaja, tur att det går framåt istället för bakåt! ^^

Aa, och jag som trodde jag skulle dö i onsdags, för att jag inte skulle hinna med allt till torsdagen, men det gjorde jag....Nätt och jämt. Jag och carro gjorde vår munliga presentation på engelska (Saknade dig fanny, för att du var sjuk "/), sen svenskan, jag som inte hade läst ut boken, men jag klarade mig ganska lätt undan ändå!!! TUR! :D Sen historian då, satt kvar till 3 och skrev på den, så jag hann färdig iaf......Plus att på fredagen skrev jag engelskauppsatsen....Det hann jag oxå, fatta vad glad jag blev... ^^

På fredagkvällen var jag på kalas hos mormor, som fyllde år....Det blev lite gott gott, med SMÖRGÅStårta. MUMS!!! :D YES...

Igår var jag på stan med päronen, shoppade lite, muckade lite med pappsen ^^ (HAHA)
Vi tänkte att vi skulle sätta upp en ny gardinstång i mitt rum, men misslyckades, så nu har jag ett stort hål i väggen :D
På kvällen åt vi grillat YUMIE!!

idag har jag sett tv, solat.......... å fy fan vad varmt det var....jag låg inte särskilt länge, jag kokade där ute....
och nu om 10 min börjar matchen mellan Sverige och Ukraina.... heja Sverige!!! :D
Jaja, det var mitt lilla avskrivande för denna gång.....få se hur mkt det blir nästa gång ^^

PUSShej ;)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback