Uppfriskande

2008-07-30 @ 18:39:08

Jag kom hem för ett tag sen! Jag, Freddy och Emma gick ner till stranden för att ta ett dopp bara! Inte Emma, hon hade tagit en promenad och mött oss på stranden lite senare.... Det var hur skönt som helst....Först var det lite kallt, men det är det alltid.... Men sen så, var det jätteskönt!! Mitt första "hela" dopp... ^^ Sen så gick vi hemåt, jag tog på mig mina ljusa jeans shorts över mina blöta bikinitrosor, och tror ni inte byxorna blev blöta, man kunde tro att jag kissat på mig ^^

Nu är jag nyduschad och fräsh..... Ska snart hjälpa Noah med ngt, han är VÄLDIGT krävande och en envis liten typ ^^ men söt!!!! :P Och så ska jag fixa en smoothie med honungsmelon och jordgubbar..MUMS!!!
Måste kila.... PUSSAR till er alla! ^^

Zenita


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback