I´m burned

2008-07-18 @ 14:19:17
Tjenna
Jag är helt slut, jag hade inte kunnat sova på två nätter, så jag var ganska trött.. Men inatt fick jag en skön sömn, det enda som störde mig var en konstig dröm jag hade, den var verkligen underlig, men det brukar alla drömmar som jag har ha.... Den första natten som jag inte kunde sova berodde nog på att det var varmt....andra natten var nog på grund av att jag var lite bränd....
Mikaela var här i onsdags, och då låg vi på stranden halva dan..eller aa..nästan =) det var jätteskönt..... med massa snygga killar, omringade runt en.... eller hur Micko? =D haha......yes, vi kände väl att det började bränna lite på kroppen, för jag var lite röd, men värre blev det senare... Det visade sig att jag inte var lite röd, utan MYCKET röd....överallt......magen, ryggen, låren o vaderna...Mm, så det sved mkt, och det gör det ännu...därför har jag inte kunnat sova så bra......svårt att klä på sig även, det bränns så fort man kommer emot det. AJAJAJ!!!
It hurts!
Take care!
^^

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygga vältränade killar är bara mummmma:)Jag blev också solbränd! men de får gå:) Man blir ju brun iaf:P

2008-07-19 @ 20:21:24
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback