Går den inte att kapa!?

2008-07-30 @ 10:30:59

Ahh.... Fan!!! Jag mår inte så bra! Först var det magen som krångla.....Nu går allt bara nedåt..... Nu har förkylningen spridit sig.... Halsen är svullen, näsan är täppt....kan inte andas eller sova klokt..... Jag har stor lust att bara ta bort näsan, kap av skiten vett ja! Man snyter sig var 10:e min, men går inte, för den e för täppt.....och varje gång man snyter sig blir huden bara torrare runt näsan och munnen för att man fuktar sig där så inte läpparna spricker... it´s a pain in the ASS!!! Jag lider här!! jaja....finns dock värre!

Idag ska jag sola! Men orkar inte gå till stranden. Jag får ligga på terrassen ist! Och det går alltid!
Måste kila nu...Ha det
^^ Zenita


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback