Stackars lilla pojken

2008-12-27 @ 21:32:03
Åt precis middag med familjen. Pizza, jättegott. Men blev så himla mätt. Först gnällde jag mycket för att jag var hungrig, för att jag inte ätit på hela dagen...nu gnäller jag för att jag e mätt. Nu får jag ta och skärpa mig. Jaja, svårt att äta när man skrattar mycket också, vi började upprepa allting från showen med Jeff Dunham. Fan, vad roligt det är: (Jeff och Melvin)
Jeff: Well, Melvin, do you have any powers?
Melvin: YES, really aha
Jeff: Like what?
Melvin: I can fly, really aha
Jeff: How far?
Melvin: how....far can you throw me?
jeff: Have any other powers?
melvin: X-ray vision, really aha
jeff: well,  can you see through something practical like clothes?
melvin: Oh, you're sick........yes (wispering)..I love looking at boobies...Ahhaahh, that's a beautiful pair..aaahaha.. I'm glad I'm wearing loose shorts...... Ohh, I forgot, I can't see through silicon. What , their good one knows they're superhooters. If she had a themesong, it'll be: ta taa ta taaaa! If she had a costume she has two D:s on her chest. Yeah, I can look, but I can't touch.
Jeff: why?
Melvin: I'm lactos intolerant
och så vidare (kolla in på youtube..... Jeff Dunham and Melvin...och mycket mer roligheter)

Ja, det var iaf det vi höll på med på middagen.... Fan så roligt upprepar jag!!
Jaja, min kusin Noah, är en liten gnällapa. :P Han brukar alltid ge min mamma en puss och frågar om han får gå från bordet..Har han lärt sig. Men ikväll sa vi ifrån och sa att han kunde vila ner maten liite..Usch, vad arg han blev....Och han höll på med en massa ljud, när vi höll på o pratade.... sa till att han fick lugna ner sig lite, o då börja han tjura...så blev det värre.....och började gråta...Han du, han e lite rolig ha...Ojojoj! hehe

Naj, ska nog gå ner och se lite tv...

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback