Mellandagsrea på expert

2008-12-27 @ 00:03:46

Vakna vid halv 10 tiden idag....Fast med utan strumpor liggande vid kudden. Jag gick ned för trappan, hasade mig ner för de långa trappstegen...Jobbigt! Kom ner till slut i alla fall, alla var vakna och satt lite utspritt i hela huset. Jag orkade i alla fall göra i ordning min frukost, varm choklad, snabbuppvärmning av mjölk och oboy i mikron. Pappa skar upp några skinkbitar till mig som jag sedan står med i 10 min för att plocka bort allt rent fett från det..USCH! Äckligt jue! Jaja, blev till slut färdig och kunde äta i lugn o ro vid matbordet, nästan i alla fall...Jaja, när klockan typ var lite över 10, får jag veta att vi ska åka till stan om typ 10 minuter....Usch tänkte jag, orka skynda sig! Men jag fick lite fart, skulle in på expert idag.

Det var jag, mamma, pappa o Freddy som åkte in.... Var inne lite överallt, och jag blev glad när jag kom in på Expert, den telefon som jag ville ha, var på rea....Sjunkit med 500 kr, så jag gjorde en bra deal idag..O i samband med mobilen, så skaffade jag Comvig istället, hur skönt som helst.... Nu behöver det inte bli så himla dyrt för mig längre. Så jag har då bytt nummer, så ni kan be om det...ni som vet vem jag är :P ( mitt gamla nummer fungerar ännu...)

Nu gör jag inte så mycket, ska snart sussa lite...Får se hur det kmr gå, speciellt när man e tät i näsan! :/
Imorn ska man nog inte göra ngt speciellt, kolla på lite film bara..slappa!

Så, byebye


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback