Ljus förmiddag i december

2008-12-28 @ 12:39:18
Jag måste ha en iställd väckarklocka i huvudet, för att jag lyckas alltid vakna samma tid nästan varje dag. Det blir alltid mellan halv 10 och 10.... Inte för att jag klagar, för det är skönt.. Och jag kom i säng tidigt igår, så idag är jag ganska utvilad. Det måste jag vara för att syrran kommer snart och då ska vi ut  och köra. Det ska bli kul, bara det inte är så halt ute.... Men det är nog bra, så jag får känna ordentligt hur det är. Det ska nog gå bra!
Lunch är det också snart, även fast man åt frukost för inte så längesen. Men jag åt inte så mycket, var inte tillräckligt pigg för att fixa något stort mål. Lite mjölk och smulflingor. Det var inte så gott heller, kom jag nu på.

Började läsa i "Ett Öga Rött" igår kväll. Kom inte så långt, men jag var ganska trött, så det kanske var därför.. Jag tror till och med att jag såg i kors. Haha.

Nu ska jag kila ner, för jag tror jag hörde syrran komma nu... tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback