Julskinka och gröt dukat på bord

2008-12-12 @ 18:27:05
Ikväll ska jag, mamma o pappa på julbord med några från släkten. En tradition. Det ska bli kul. Hoppas att det var värt, istället för att vara barnvakt...........? Jo, det är det nog.....Tänk att det heller inte är så långt kvar till jul, bara 12 dagar kvar. Tiden går verkligen fort, också bara 5 dagar kvar i skolan...Ska bli så himla skönt att få vara hemma några veckor, ska nog bara ligga död i sängen. Fast det kan jag ju inte göra, har ju massa gäster i jul, mina kusiner kommer igen. <3 Saknar dem! Sedan kommer brorsan och Emma också så klart :P

Nej, ska nog kila iväg nu...och ÄTA. Jag kommer säkert spricka!

(PS. Jag fick inte IG på svenska-provet.!! :P)

puss XO

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback